~`.:MK-Azur:.`~

Gražuolė ne ta, kurios blauzdas ar rankas visi giria, bet ta, kurios išvaizda neleidžia žavėtis atskiromis dalimis. - L.A. Seneca
 
rodiklisDUKIeškotiRegistruotisPrisijungti

Share | 
 

 Kimo Protasovo dieta

Rodyti ankstesnę temą Rodyti sekančią temą Go down 
AutoriusPranešimas
Eliukshtis
Naujokas
Naujokas
avatar


RašytiTemos pavadinimas: Kimo Protasovo dieta   Antr. 05 03, 2011 12:03 am

PIRMĄ - ANTRĄ SAVAITĘ

(IMG:http://hotimg23.fotki.com/a/78_60/122_185/salad-vi.jpg)

Pirmą dieną, taip pat antrą, trečią, ir taip visą savaitę valgyti TIK žalias daržoves, taip pat sūriai ir jogurtai penkių procentų riebumo (ne daugiau, bet ir ne liesus, nenuriebintus). Kiekis NERIBOJAMAS! Leidžiama vienas virtas kiaušinis į dieną. Bet kuriuo paros metu! Šios progresyvios dietos prasmė - valgyti kuo daugiau daržovių ir 5% riebumo pieno produktų. Arbatą ir kavą galima neribojant (žinoma be pieno ir cukraus ar jo pakaitalų), taip pat privaloma du litrai vandens per dieną. Jums tapo šiek tiek liūdna? Taigi asmeniškai nuo manęs jums leidžiu 3 žalius obuolius per dieną. Kaip? Nereikia padėkos, į sveikatą.
Produktus galite naudoti bet kokia kombinacija. Nori - valgyk agurkus, apibarstytus sūriu (5%), nori - pomidorus ir paprikas jogurte, nori - pasigamink didžiulę porciją salotų iš visų daržovių rūšių, įpjaustyk virtą kiaušinį ir pabarstyk viską sūriu.
Ir tik nedrįskit skųstis, kad esate alkanas! Ramiai valgykite ryte, dieną, vakare, naktį - visą savaitę. Ir taip pat antrą savaitę. Keista, kad antrą savaitę jums nesinorės nieko, išskyrus daržoves, sūrį ir obuolius. Daugelis net atsisako virtų kiaušinių, kuriuos su malonumu valgo dietos pradžioje. Antros savaitės pabaigoje pajusite neeilinį lengvumą visame kūne ir ... mintyse. Neapsunkintas riebalų, mėsos ir saldumynų organizmas suteiks budrumo ir energijos.

TREČIĄ - PENKTĄ SAVAITĘ

(IMG:http://hotimg23.fotki.com/a/78_60/122_185/0249121642-vi.jpg)

Prie daržovių ir sūrio (sūrio porcijas ribojam iki 300 gramų) pridedam mėsą, paukštieną arba žuvį. Tinka virta, garpuodyje paruošta ar kepta be aliejaus! Prašau, sumažinkite šiek tiek sūrio ir jogurto. Daržovės, sūrius, mėsą, kiaušinius ir obuolius valgyti dar TRIS SAVAITES. Ir VISKAS! Po trijų savaičių nuo dietos pradžios pradėsite tiesiog tirpti aplinkinių akyse.

PER PASKUTINES DVI SAVAITES SVORIS KRENTA INTENSYVIAUSIAI.

Kai dieta bus baigta jūs atrodysite kaip gazelė. Prireiks pastangų prisiversti suvalgyti duoną su sviestu, keptas bulves ar koldūnus.
Mes rekomenduojame kartą per metus visiems, net tiems, kurie neturi viršsvorio, šia dieta išsivalyti organizmą.

Dietos svarbiausi punktai:

PIRMA IR ANTRA SAVAITĖ:

Žalios daržovės.
Visų rūšių sūriai ir jogurtai penkių procentų riebumo.
Vienas virtas kiaušinis.
Trys žali obuoliai.
Kava, arbata, vanduo.
Nepamirškite, kad visa tai bet kokiu kiekiu ir bet kuriuo paros metu.

TREČIA, KETVIRTA, PENKTA SAVAITĖ:

Visą tą patį plius mėsos, paukštienos ar žuvies gabalas.
Sūriai ir jogurtai, bet sumažinti kiekį (300-400g)

KOMENTARAI DIETAI

Prieš pirkdami produktus, žinokite:
Maistas turi būti kuo paprastesnis, kad organizmas išsivalytų.
Daržovių ir pieno produktų kiekis turi būti maždaug toks pats (pageidautina truputį daugiau daržovių).

Produktai, kurių reikia
Kiaušinis (1 vnt. per dieną).
Natūralus rūgusio pieno produktai iki 5% (be konservantų, cukraus, priedų, stabilizatorių ir kitų chemikalų) - kefyras, jogurtas, riazenka, išrūgos, pasukos.
Labai mažo riebumo produktai netinka - tai gali sutrikdyti ciklą. Sūriai iki 5% riebumo.
Tik žalios ir nekrakmolingos daržovės.

Jogurtą galima pasigaminti namie:

Pieną užvirinkite. Atvėsinama iki maždaug 70 laipsnių. Į 0,5 pieno įdėti 2 arbatos šaukštelius raugo (paprastą jogurtą activia, gali būti saldus, tada pirma partija bus truputi saldi), tada išmaišykite, uždenkite ir po 6 valandų jogurtas gatavas. Labai skanus ir, svarbiausia, jūs galite būti tikri, kad jis be jokių priedų.

_________________________

Daržovių konservus geriausia riboti (jos nėra šviežios), galima ne daugiau kaip 1-2 kartus per savaitę ir tik tada, jei jūs tikrai norite ... Bet geriau išsiversti be jų!

Druską galima. Dietos be druskos sukelia pažeidimus vandens-druskų apykaitoje, inkstų, smegenų, širdies ... Bet druską vartoti saikingai! Geriausia su jodu.

Rauginti kopūstai, marinuoti agurkai, pomidorai, jeigu jų paruošime nebuvo naudojamas cukrus, galima, bet labai retai.

Obuoliai žali (3 vnt. per dieną ir niekuo pakeisti NEGALIMA).

Natūraliais prieskoniais galima paskaninti maistą.

Arbata (daugiausia žalia), žolelių užpilai, kava (be cukraus ir pieno) ir šviežios

Sultys, negazuotas mineralinis vanduo be arba mažai sūdytas

Apie III savaite mesa,žuvys, sub produktai (virti, troškinti, kepti be aliejaus):

(IMG:http://hotimg23.fotki.com/a/78_60/122_185/38507696_img_366-vi.jpg)

Kad gauti 300g. paruošto produkto, reikia paimti žalio (virimui ar troškinimui):
Jautiena – 480 g.
Veršiena- 450g.
Vištiena (krūtinėlė) – 420 g.
Žuvis – 380 g.
Mėsos ir žuvies konservai į kurių sudėtį įeina tik vanduo, druska, mėsa/žuvis
Sūdyta žuvis, vytinta mėsa, paruošti be draudžiamu produktų

NEGALIMA:

(IMG:http://hotimg23.fotki.com/a/78_60/122_185/oint20sign20red20triangle_2-vi.jpg)

- Cukrus, cukraus pakaitalai irgi nerekomenduojami
- Krabų lazdelės,dešra,dešrelės
- Korijėtiška morką ir kitos salotos, kurias gaminote ne patys, nebent įsitikinote kad jų sudėtyje nėra uždraustų produktų
- Mėsos sultiniai, daržovių sultiniai ir virtos daržovės
- Soją ir jos produktai
- Patiekalus į kurių sudėtį įeina želatina
- Actas
- Avokado (tai vaisius!)
- Rūgpienio produktai su priedais, saldūs jogurtus ir pan.
- Sultys iš pakelių NEGALIMA VISIŠKAI!!! Tai grynas cukrus ir tuščios kalorijos plius dažikliai! Noribt suplonėti – PAMIRŠKITE SULTYS IŠ PAKELIO!! Tik šviežiai spaustos iš obuolių arba daržovių (Būtent šiai dietai)

Kas liečia PIENĄ: pats Protasovas jo nedraudžia, bet daugelis pieno atsisako dietos laikotorpiui. Bet kokiu atvejų, jeigų jūs nusprendėte palikti pieną savo racione, jis turi buti ne riebesnis nei 1,5% ir išgertas kiekis negali viršyti 300 ml. per dieną.

Kuo pavojingos „nuodėmės“

(IMG:http://hotimg23.fotki.com/a/78_60/122_185/pressfoto_276295-vi.jpg)

Organizuojant savo mityba, mes perauklėjame savo organizmą ir vietoj „greitų“ angliavandenių, verčiam juos skaidytis į „lėtus“ angliavandenius, o tam reikia daug darbo, prie ko mūsų organizmas nėra pripratęs. Tai ir yra priežastis „angliavandenių kančios“, kuri trunka 3 dienas ir kurią būtina iškęsti.
„Lėti“ angliavadeniai normlizuoja insulino išsiskirymą ir patekimą į kraują,taip pat atsakingi už riebalų kaupimasi. Bet kokia dozė cukraus, provakuoja masinį insulino išsiskirymą į kraują, t.y. pažeidžia jo veiklą, tuo pačiu nubraukia visas jūsų pastangas „išauklėti“ savo organizmą. Aišku vienas saldainiukas jums ne priaugins 2 kg. , bet tai gresia tuo, kad organizme vėl prasidės „insulino karas“, t.y. išgydyta netaisiklinga medžiagų apykaita vėl pradės streikuoti. Galvojate nuo mažos dozės nieko nepasikeis? Visai ne, net ir į mažesne dozę organizmas reaguoja stipriai.

Naudinga informacija:

Pagrindinė medžagų apykaita.
Pagrindinė medžiagu apykaita - kalorijų kiekis reikalingas organizmui teisingam apykaitos procesui palaikyti ramybės būsenoje. Organizmui gaunant reikalingą kalorijų kiekį (bet ne daugiau) jis pradeda naudoti jas fiziniam krūviui, reikalingam sudegint riebalus. Didinant fizinį krūvį, bet paliekant gaunamų kalorijų kiekį, organizmas pradeda intensyviau naudoti riebalus.
Kas atsitinka, jeigų mes per mažai duodam organizmui kalorijų? Jis pradeda lėčiau “valgyti” riebalus, ir pradeda “valgyti” raumenų masę (kurios nera atsarguose), nes kruvis liko – o maisto mes jam neduodame. Tuomet organizmas pradeda kaupti energija iš betkokio kiekio ir kokybės maisto, ir taip vėl kaupiasi riebalai. Trumpai tariant, nuo 1% kefyro žmogus pradeda storėti. Būtent dėl to labai pavojingos „alkanos“ dietos ir „alkanos“ iškrovų dienos. O kas liečia per maža kalorijų skaičių – tai būtent del to mes pradedam blogiau jaustis, skauda galva, atsiranda mieguistumas.
Lieknėjimas ir maisto ribojimas o tuo labiau badavimas NE TAS PATS!
Lieknėjimas – tai taisyklingos mitybos organizavimas, po mūsų (aš tuom įsitikinus) baisaus maitinimosi! Tai organizmo biologinės pusiausvyros atstatymas.
Dėl to – valgyti reikia!
Vartojant į dieną 1200 kacl, būtina suvalgyti (I-II sav.):

1000 ml/g pieno produktų 4-5% + 1200 г žalių daržovių (rekomenduojama, kad 1 būtų kopūstas!) +1 virtas kiaušinis +3 žali obuoliai +1,5-2l vandens +8-val. miegas – tai ir yra SEKMĖS FORMULĖ!!!

KMI skaičiuoklė: http://supermama.lt/portal/component/optio...per/Itemid,163/




APIE PILVO PŪTIMĄ IR KITUS NEMALONIUS POJŪČIUS

Jei iki dietos maitinotės “kaip visi kiti” - keli vaisiai, kelios daržovės ir daug “blogojo” angliavandenio, pramonės gamybos produktų - tai per pirmas 2 dietos savaites įmanomas nemalonus šalutinis poveikis: pilvo pūtimas. Neskubėkite sekti daugumos gydytojų rekomendacija išbraugti is menių šviežius vaisius ir daržoves. Ne jie kalti, bet “šiukšlės”, kurios liko žarnyne dėl prastos mitybos. “Šiukšlės” kartu su vaisių ir daržovių ląsteliena sukelia “sprogimo” efektą. Vaistas yra tik vienas: toliau valgyti pakankamai didelį kiekį (ne mažiau kaip 200-250 g.) šviežių vaisių, daržovių ant tuščio skrandžio ir kantrybė. Per 2 savaites ląsteliena išvalys žarnyną ir neliks nemalonių reiškinių. Reikia išgerti ne mažiau kaip 1,5 litro gryno vandens per dieną, nes ląsteliena gerai išeina is žarnyno tik pakankamai prisisiurbusi vandens.Turbūt nereikia priminti, kad druska ir daug prieskonių, padažų salotose sumažina teigiama poveikį iki nulio. Dėl šios priežasties netinka pirktinės salotos nei kavinėj ar parduotuvėj.Netgi pirktines tik kopūstų ir morkų salotos netinka šiai dietai.

IŠĖJIMAS IŠ DIETOS

(IMG:http://hotimg23.fotki.com/a/78_60/122_185/ntapemeasurediet300wy071307-vi174.jpg)

Bendri išejimo iš dietos principai:

Turi būti lėtas, pamažu, palaipsniškai įvedant naujus produktus.
1. Apie riebalus. Gyvūlinius riebalus maišome su augaliniais. Tarkim salotom imam mažo riebumo pieno produktus (0,5-1% riebalų) ir papildomai įpilame aliejaus. Per dieną ne daugiau kaip 15 gramų augalinio aliejaus (3 arbatiniai šaukšteliai). Bendroj sumoj gyvūlinių ir augalinių riebalų norma per dieną 30-35 gramų. Taigi po 15g iš abiejų rušių. Visada skaičiuojam riebalus! Tarkim trijose alyvuogėse pusė gramo riebalų, kaip ir trijuose migdoluose, kiaušinio trynys 4-6 gr..
Riebumo gramus matyti galite čia (pvz., http://www.eda-server.ru/kkal/index.html).
2. Du tris obuolius pakeisti kitais vaisiais (bet ne labai saldžiais ,žinoma ne bananais, mangais ir ne džiovintomis datulemis);
3. Vietoj daržovių rytą mes valgome grūdetą košę (pageidautina grubus herkulesas)
4. Pakeisti dalį pieno produktų liesos mėsos, vištienos ir kitų baltymo šaltinių produktais.

Pavyzdys kaip galetu atrodyti teisingas išėjimas. (tai tik pavyzdys, nebutina jo laikytis. Turite laisvę pasikoreguoti pagal save)
Svarbiausia taisyklė, pamažu ivesti angliavandenius ir skaičiuoti riebalus.
6-ta savaite kaip 5-ta, bet mažiau riebus pieno produktai + 2-3 šaukštai košės ant vandens.
7-ta savaite kaip 6-ta tik vietoj obuolių kiti vaisiai (ne persaldus).
8-ta prideti džiovintų vaisių.
9-ta pridėti virtas daržoves + mažiau pieno produktų, daugiau mėsos, žuvies...
10-ta itraukiam lengvas sriubos ir kitus produktus iš kasdieninio raciono.
Palaipsniui sumažinti dietinių produktų sumą įvedant kasdieninius.
Mažiausiai 1-2 mėnesius susilaikyti nuo ryžių, makaronų, duonos gaminių.

Įsidėmėk: visas penkias savaites tavo maistas bus tik pomidorai, agurkai, kopūstai, sūris, jogurtai, obuoliai ir kefyras. Tave paguos, kad nėra jokio išvardinto maisto kiekio ribojimo, netgi pieno produktų (ne riebesnių nei 5 procentai) – valgyk, kada tik pasijausi alkana, be to – nereikės atsisakyti kavos ir arbatos (tik cukraus).

Būtina: neribok daržovių, jų vartok kiek įmanoma daugiau. Gerk ne mažiau kaip du litrus vandens per dieną.

Neignoruok: po dietos bus sunku valgyti kitus produktus, tačiau po truputį privalote. Jums būtina po šiek tiek į maisto racioną įtraukti rūpios duonos, mėsos, vaisių, košių. Atsargiai vartok: sviestą, riebesnę mėsą, saldumynus, miltinius patiekalus.

Pirmoji savaitė
Valgote šviežių daržovių visą savaitę tiek, kiek užsinorite.
Nepamirštate ne riebesnių nei penkių procentų įvairiausių rūšių sūrių ir jogurtų.
Leista suvalgyti per dieną vieną virtą kiaušinį.

Antroji savaitė
Antroji savaitė tokia pati kaip ir pirmoji. Pajusite, kad laikytis dietos darosi vis lengviau, produktų norisi mažiau ir rečiau. Vis dėlto nenustokite valgę, nes rezultatai bus trumpalaikiai. Antrą savaitę daugelis atsisako virto kiaušinio, tačiau, jeigu jums jo norisi – neribokite.
Savaitės pabaigoje pasijusite lyg ant sparnų. Atrodys, kad lengvėjate valandomis, nes įdubs pilvas, šiek tiek gali palaisvėti kelnės užpakaliuko srityje.

Trečioji savaitė
Pasikeitimai du: prie daržovių pridedate keptos mėsytės ir mažinate tam tikrų produktų kiekį. Mėsa – arba žuvis, arba vištiena, ne daugiau nei 300 gramų. Sumažinate sūrių ir jogurtų vartojimą, tačiau nedrįskite visiškai atsisakyti.

Ketvirtoji ir Penktoji savaitės
Likusiąsias dietos savaites valgote: sūrius, mėsą, daržoves, kas dieną po kiaušinį ir obuolius. Šiomis savaitėmis kilogramai tirps akyse, todėl teks ieškoti naujų, siauresnių drabužių.

Ši dieta, jei laikotės jos teisingai – organizmui nekenkia ir palaiko organizme reikiamą kiekį vitaminų bei mineralų.
Jeigu pajausite, kad silpsta organizmas – padidinkite vartojamų produktų kiekį, tačiau, jei nesijaučiate gerai – nedelsiant dietą nutraukite.

Kimo Protasovo dieta rekomenduojama kartą per metus net tiems, kurie neturi viršsvorio, kadangi produktai subalansuoti taip, kad išvalytumėte savo organizmą.

Būtina laikytis visų patarimų, tada rezultatais džiaugsitės kur kas ilgiau nei penkias ar šešias savaites.

Receptai:

1 сырую свеклу, пару морковок, 1 яблоко натереть на терке, добавить ложку лимонного сока, нарезанного перчика болгарского, немного петрушечки и залить это все йогуртом (только не сладким, а то вкус очень экзотический получается).

2. Много листьев салата крупно порезанных (можно даже порвать руками), огурцы кубиками, укроп, мелко 2-3 дольки чеснока, сок пол-лимона, пару капель оливкового масла, кубиками нежирная брынза. Если не для диеты - можно добавить черные маслины.

3 .чеснок очистить, раздавить или мелко порезать, смешать с сыром (соотношение - по Вашему вкусу). Помидоры вымыть, нарезать кружками, выложить слоем по одному на блюдо. На каждый помидор положить горку сырной смеси, посыпать порезанным укропом (а можно вмешать укроп в сыр).

4. Огурец, капуста, сл. перец, яйцо, брынза или творог, зелень и кефирчиком его сверху.

5. Огурец, редиска, капуста опять же яйцо сыр и йогурт.

6. На терке крупной: корень сельдерея, морковка, яблоко можно сыр, а можно и без и заливаем сверху кефиром.

7. Хороши салаты и с помидорами с добавлением небольшого количества чесночка - ну это можно перед сном. Помидоры, сл. перец., брынза, чеснок, зелень.

8. Очень вкусный салат капуста сладкий перец и немного лука. Заливаем кефиром.

9. Классический салат капуста, морковка, яблоко, для сытости можно творог и заливаем кто чем хочет.

10. Очень простой капуста и огурец, зелень.

11. Огурец натереть на терке, капусту мелко нашинковать, яйцо потереть на терке, все это смешать, заправить несладким йогуртом (он на вкус похож на сметану), можно немного подсолить.

12. свежие помидоры, яйцо, кусочек варёного мяса и сыр нарезать крупными кубиками, добавить зелень, подсолить и залить кефиром (совсем немного). Приятного аппетита!

13. Потереть сырую свеклу, морковь и яблоко.
Сок половины лимона разбавить чуть - чуть с минеральной водой и залить им салат.

14. 500 гр. порезанной красной капусты 1/2 мелко нарезанного яблока 30 г. мелко нарезанного зеленого бол. перца
125 мл. йогурта Смешать капусту, яблоко и перец. Осторожно помешивая, залить салат йогуртом. Поставьте на холод на 1 час.
Atgal į viršų Go down
 
Kimo Protasovo dieta
Rodyti ankstesnę temą Rodyti sekančią temą Atgal į viršų 
Puslapis 11

Permissions in this forum:Jūs negalite atsakinėti į pranešimus šiame forume
~`.:MK-Azur:.`~ :: Grožis ir sveikata :: Dietos-
Pereiti į: